mulders-gm.nl

Operationeel management in de dienstverlening

PUBLICATIE DATUM april 2010
BESTANDSGROOTTE 7,42
ISBN 9789043018562
TAAL NEDERLAND
AUTEUR Joyce Walstra
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
PRIJS: VRIJ

Wil je het boek lezen Operationeel management in de dienstverlening in pdf-formaat? Goede keuze! Dit boek is geschreven door de auteur Joyce Walstra. Lezen Operationeel management in de dienstverlening online is nu zo eenvoudig!

Operationeel management in de dienstverlening biedt een volledig overzicht van het vakgebied. Het behandelt de basisconcepten van operations management en legt de relatie met de overige managementtaakgebieden in een dienstverlenende organisatie. Klantgerichtheid loopt als een rode draad door het boek, aangezien de klant in de dienstverlening centraal staat.Operationeel management in de dienstverlening is geschreven voor studenten in het hoger onderwijs die opgeleid worden voor een beroep in de dienstverlening. Leerdoelen, figuren, vragen en opdrachten dagen de student uit om met de theorie aan de slag te gaan. Daarnaast leren studenten aan de hand van de aansprekende casuïstiek actuele operationele vraagstukken oplossen.In deze vierde editie gaan we dieper in op hedendaags klantengedrag, de customer journey en persona's. Het belang van het kennen van je klant wordt vooropgesteld. Ook behandelen we nieuwe inzichten over het inrichten en sturen van de operations in de dienstverlening. Daarnaast introduceren we een heel nieuw hoofdstuk over lean en is er meer verdieping gekomen in de hoofdstukken die over kwaliteit gaan.Joyce Walstra werkt als directeur contractactiviteiten aan de Stenden Hogeschool.MyLab | NederlandstaligIn MyLab | Nederlandstalig hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal:- Interactieve eText- Toetsvragen- Doorlopende oefencasus- Begrippentrainer- Figuren en tabellen

...: €48,50 - Op werkdagen voor 21:00 uur besteld, volgende dag in huis Op deze pagina vind je samenvattingen voor het boek Operationeel management in de dienstverlening - 4e editie, geschreven door Joyce Walstra ... Vind operationeel management in de dienstverlening in ... ... . De samenvattingen zijn door studenten zelf geschreven, waardoor je de inhoud van het boek nog beter kunt begrijpen. Denk aan uitleg over Operationeel management, Operationeel management in de dienstverlening, Walstra, operationeel, Samenvatting ... Operationeel management in de dienstverlening en andere samenvattingen voor Bedrijfskunde 2: Operationeel management in de dienstverlening, Bedrijfskunde MER. Samenvatting van het boek operationeel managemen ... Operationeel management in de dienstverlening - 4e editie ... ... ... Operationeel management in de dienstverlening en andere samenvattingen voor Bedrijfskunde 2: Operationeel management in de dienstverlening, Bedrijfskunde MER. Samenvatting van het boek operationeel management met de verwerking van de dias uit de colleges. 32 aanbiedingen in april -Bekijk alles met operationeel management in de dienstverlening! Koop en Verkoop Boeken op Marktplaats. Romans, Thrillers, Studieboeken en meer kopen en verkopen tegen een aantrekkelijke prijs! Ga ervoor. Het begint op Marktplaats Samenvatting van het boek Operationeel Management in de dienstverlening Hoofdstuk 1 t/m 14 m.u.v. hoofdstuk 5 Samenvatting Operationeel management in de dienstverlening en andere samenvattingen voor je studie, geschreven door studenten. Uitgebreide samenvatting van Operationeel management in de dienstverlening, 2e druk van Joyce Walstra, Eva Janssen en Jan A. Schulp. ISBN: 978... Dit is het eerste Nederlandstalige boek over operationeel management in de dienstverlening. Het boek behandelt eerst de aard van de operations binnen een bedrijf en de rol van de klant daarin. Vervolgens komen het onderwerp van dienstenoperations, de benutting van de productiefactoren, kwaliteitszorg en verder ontwikkeling van de operations aan de orde. Operationeel management in de dienstverlening - 4e editie wordt 8 keer aangeboden op Bookmatch. En het Operationeel management in de dienstverlening - 4e editie boek is dit ja...