mulders-gm.nl

Interactieve marketing

PUBLICATIE DATUM none
BESTANDSGROOTTE 7,86
ISBN 9789043016469
TAAL NEDERLAND
AUTEUR Marenna van Reijsen
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
PRIJS: VRIJ

Wil je het boek lezen Interactieve marketing in pdf-formaat? Goede keuze! Dit boek is geschreven door de auteur Marenna van Reijsen. Lezen Interactieve marketing online is nu zo eenvoudig!

Interactieve marketing beschrijft hoe de inzet van nieuwe media kan bijdragen aan het behalen van marketingdoelstellingen. Naast internet komen onder meer de toepassingsmogelijkheden van mobiele communicatie, games en digitale televisie aan bod.Aan de hand van de SOSTAC-methode leert de student stapsgewijs en op effectieve wijze een marketingplan te formuleren. Hierbij komen vragen aan bod zoals: Wat verandert er binnen een organisatie met de komst van nieuwe media? Wat betekent een dialoog voor een organisatie? Op welke manier past een organisatie marketing toe met behulp van social media?Op de website www.pearsoneducation.nl/interactievemarketing vind je powerpointpresentaties en videomateriaal. Voor docenten is een handleiding beschikbaar. Interactieve marketing is geschreven voor studenten in het hoger economisch onderwijs. Huub Janssen is consultant interactieve marketing en daarnaast is hij verbonden aan de Tio University for Applied Science als docent e-business en e-commerce. Marenna van Reijsen is docent en lector e-business bij Tio hogeschool voor hospitality en toerisme. Theo Zweers is werkzaam als hoofddocent marketingcommunicatie aan de Haagse Hogeschool, opleiding Communications and Multimediadesign.

...niek en marketing. ... Interactieve Marketingcommunicatie ... Welkom - BE-Interactive ... . Het internet heeft grote impact op instrumenten, middelen en techniek bij de communicatie met doelgroepen. Dit blog beschrijft de ontwikkelingen, trends en achtergronden van deze veranderingen. Meest recente berichten. Samenvatting interactieve marketing - begrippen Samenvatting Psychologie van de levensloop, Pol Craeynest Samenvatting Interactieve marketing: colleges en hoofdstukken boek Samenvatting Marketing: Samenvatting H1 t/m H4 en H6 t/m H10 Samenvatting: "Handboek Groepsdynamica", Jan Remmerswaal H1-11 Uitgebreide samenvatting: boek "Marktonderzoek", Roelof Kooiker, Mirjam Broekhoff, Harm Stumpel ... marketing: interactieve marketing. Via quizzen, wedst ... Interactieve Marketingcommunicatie | Achtergronden en ... ... ... marketing: interactieve marketing. Via quizzen, wedstrijden, persoonlijkheidstests en andere interactieve formats kunnen ze viraliteit creren en, bovenal, een tweerichtingscommunicatie met hun doelgroepen aangaan. Meestal helpen interactieve campagnes hen om de volgende uitdagingen aan te gaan: Inleiding Interactieve marketing betekenis & definitie. In belang toenemende vorm van direct marketing met behulp van multimedia, waarbij het accent op de interactie tussen de koper en aanbieder ligt. Laatst bijgewerkt 21-04-2017 Binnenkort geven we ons eerste boek uit. Reserveer nu een ... Marketingfacts.nl is één van de meest populaire marketing weblogs in Nederland. Feiten en cijfers over interactieve digitale marketing worden afgewisseld met online nieuws, opinie & cases. Welke marketin...