mulders-gm.nl

Basisboek marketingcommunicatie

PUBLICATIE DATUM december 2013
BESTANDSGROOTTE 3,51
ISBN 9789046903803
TAAL NEDERLAND
AUTEUR Elyn Doornenbal
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
PRIJS: VRIJ

Wil je het boek lezen Basisboek marketingcommunicatie in pdf-formaat? Goede keuze! Dit boek is geschreven door de auteur Elyn Doornenbal. Lezen Basisboek marketingcommunicatie online is nu zo eenvoudig!

Welke communicatie-instrumenten kan een organisatie inzetten? Reclame of sponsoring? Welke media passen daarbij? Televisie of social media? /Basisboek marketingcommunicatie/i geeft een eigentijds overzicht van alle instrumenten binnen marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe en traditionele media geïntegreerd besproken. Elk hoofdstuk in dit basisboek gaat in op een marketingcommunicatie-instrument (bijvoorbeeld reclame, direct marketing of public relations) en de daarbij passende nieuwe en traditionele media. Dat maakt het boek actueel en toepasbaar. De auteurs besteden uitgebreid aandacht aan marketingcommunicatieplannen en consumentengedrag. In aparte hoofdstukken gaan zij in op mediaplanning en de kosten daarvan. Gebruikers vinden veel praktische voorbeelden en illustraties. Op de website staan bovendien leerdoelen, kennisvragen en casussen. Verschil met de vorige druk In deze 2e druk is een aantal hoofdstukken geactualiseerd. Social media is geen apart hoofdstuk meer, maar loopt als een rode draad door het boek. Er is meer aandacht voor online consumentengedrag (zoals facial coding) en de cookie wetgeving. Ook zijn de kostenplaatjes voor marketingcommunicatie aangepast. De website is uitgebreid met oefenmateriaal. Esther de Berg is docent marketingcommunicatie aan de Hogeschool van Amsterdam en auteur van Handboek Internetstrategie. De overige auteurs van het boek hebben hun sporen verdiend in de marketing en het hoger economisch onderwijs.

...marketingcommunicatie is om de diensten, producten en het bedrijf zelf te promoten ... Wat is de betekenis van Marketingcommunicatie ... . Basisboek marketingcommunicatie wordt 16 keer aangeboden op Bookmatch. En het Basisboek marketingcommunicatie boek is dit jaar al 3 keer verkocht. Wil je dit boek kopen? Je kunt direct de vraagprijs betalen. Of je doet een bod en gaat in onderhandeling met een van de verkopers van Basisboek marketingcommunicatie. Basisboek marketingcommunicatie 9789046903803. Koop dit studieboek op bookmatch.nl, een marktplaats met 200.000 Tweedehands stu ... Wat is de betekenis van Marketingcommunicatie ... . Koop dit studieboek op bookmatch.nl, een marktplaats met 200.000 Tweedehands studieboeken . Geen risico met vooraf betalen want wi Samenvatting Basisboek marketingcommunicatie en andere samenvattingen voor je studie, geschreven door studenten. Uitgebreide samenvatting van Basisboek marketingcommunicatie, 1e druk van Esther de Berg. ISBN: 9789046902349. Dit uittreksel van Basis... Samenvatting Basisboek Marketingcommunicatie en andere samenvattingen voor Marketingcommunicatie , Communicatie. Hier vind je een samenvatting van het volledige boek Basisboek Marketingcommunicatie van Esther de Berg & Rutger Mackenbach. #marketing #marketingcomm... 3 van 3 Samenvatting bij hoofdstuk 2 bij Basisboek marketingcommunicatie attitude aan te leren ten opzichte van een product of merk. Attitudes kunnen ontstaan door eigen ervaring, door informatie van anderen en door marketinginspanningen. Basisboek marketingcommunicatie bij managementboeken-kopen.nl. Onderdeel van Boeken.com Basisboek marketingcommunicatie wordt 22 keer aangeboden op Bookmatch. Wil je dit boek kopen? Je kunt direct de vraagprijs betalen. Of je doet een bod en gaat in onderhandeling met een van de verkopers van Basisboek marketingcommunicatie. Basisboek marketingcommunicatie, EAN 9789046905227. Over Boekhandel Smit. Al vanaf 1939 bevindt Boekhandel Smit zich op de Korte Tiendeweg 19 in Gouda. 3 van 3 Samenvatting bij hoofdstuk 3 bij Basisboek marketingcommunicatie Belangrijke wetten en regels met betrekking tot reclame zijn: In het Burgerlijk Wetboek is bepaald wat verstaan wordt onder misleidende en vergelij- kende reclame en onder welke voorwaarden dit wel of niet toelaatbaar is. /Basisboek marketingcommunicatie/i geeft een eigentijds overzicht van alle instrumenten binnen marketingcommunicatie. Daarbij worden nieuwe en traditionele media geïntegreerd besproken. Elk hoofdstuk in dit basisboek gaat in op een marketingcommunicatie-instrument (bijvoorbeeld reclame, direct marketing of public relations) en de daarbij passende nieuwe en traditionele media. Basisboek marketingcommunicatie (digitaal boek) - aanbiedingen, goedkoopste shops & prijsvergelijking Summaries of the book Basisboek marketingcommunicatie (isbn: 9789046902349) - Esther de Berg written by students. Find the summary you are looking for in a clear overview. Market...