mulders-gm.nl

Journalistiek In De Informatiesamenleving

PUBLICATIE DATUM 1999-09-01
BESTANDSGROOTTE 5,9
ISBN 9789075727135
TAAL NEDERLAND
AUTEUR Jo Bardoel
FORMAAT: PDF EPUB MOBI
PRIJS: VRIJ

Wil je het boek lezen Journalistiek In De Informatiesamenleving in pdf-formaat? Goede keuze! Dit boek is geschreven door de auteur Jo Bardoel. Lezen Journalistiek In De Informatiesamenleving online is nu zo eenvoudig!

Journalistiek In De Informatiesamenleving

... op de ... Journalistiek in de informatiesamenleving (Studies in communicatie en informatie) (Dutch Edition) [Jo Bardoel] on Amazon ... Onbetrouwbaar nieuws: hoe kan vernieuwende journalistiek ... ... .com. *FREE* shipping on qualifying offers. Crossmediale Journalistiek. Vanaf de start in 2006 heeft het lectoraat zich gericht op de veranderende rol van de journalistiek in de informatiesamenleving. Daarbij ging de aandacht aanvankelijk vooral uit naar de verhouding tussen burger, overheid en journalistiek. Op zoek naar artikelen van Otto Cramwinckel Uitgeverij? Artikelen van Otto Cramwinckel Uitgeverij koop je eenvoudig online bij bo ... Onbetrouwbaar nieuws: hoe kan vernieuwende journalistiek ... ... . Op zoek naar artikelen van Otto Cramwinckel Uitgeverij? Artikelen van Otto Cramwinckel Uitgeverij koop je eenvoudig online bij bol.com Gratis retourneren 5 Inhoudsopgave I Democratie, Debat en Media 7 II De Pers: Van Folio naar Bits en Bytes? Op naar een I nformatieparadijs: Het Onbedreigde Debat 21 IV De Spilzieke Informatiesamenleving: Het Debat is Bedreigd 25 V Uitleiding: Dilemma's en Kansen voor Uitgeverij en Journalistiek 31 Appendices 1. Geesje richtte in 2005 VersPers op, een platform voor het bedenken en maken van innovatie in de journalistiek. Small Stream Media is één van de producten: een publicatieplatform voor regiojournalistiek in binnen- en buitenland, dat is ontwikkeld omdat de aandacht voor lokale gebeurtenissen en besluitvorming steeds meer verdwijnt door de machtsconcentratie van media. De journalistiek is in crisis. Krantenlezers lopen weg, televisiekijkers kijken anders en internet en sociale media verbinden alles en iedereen. En de gebruiker kiest zijn eigen weg. In deze veranderende mediawereld moet de journalistiek zich opnieuw uitvinden. De toekomst is aan journalisten die in de nieuwe, vloeibare wereld creatieve innovatie kunnen koppelen aan slim ondernemerschap.